Reklama w Google AdWords

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Loading...
glowna_google

Reklama w Google to jeden z najefektywniejszych sposobów reklamowania się.
Dlaczego? Ponieważ reklamy pokazujemy tylko tym, którzy poszukują informacji na temat produktów i usług, które reklamujemy.

Reklama w Google tylko pozornie jest prostą formą reklamy. W rzeczywistości może mieć wiele różnych postaci i jest skomplikowanym programem reklamowym. Poniżej prezentujemy najbardziej popularne jej formy.

A. REKLAMA W WYSZUKIWARCE GOOGLE

I. REKLAMA NA SŁOWA KLUCZOWE
Umożliwia reklamowanie się w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Z reklamą dociera się do tych użytkowników, którzy wpisują do wyszukiwarki hasła powiązane z jednym z Twoich słów kluczowych.
https://support.google.com/adwords/answer/1722047?hl=pl

Kierowanie na adresy mailowe
Umożliwia kierowanie reklam do konkretnych użytkowników, którzy pod podanymi adresami e-mail zalogowali się w wyszukiwarce Google, YouTube, Gmailu i innych usługach Google.
https://support.google.com/adwords/answer/6276125

II. REKLAMA W ZAKUPACH GOOGLE
Umożliwia wyświetlanie obrazków produktów ze sklepów internetowych. Reklamy mogą wyświetlać się jednocześnie z reklamami tekstowymi, ażeby dać kupującym dostęp do całej gamy produktów, które odpowiadają ich zapytaniom. Oznacza to, że użytkownicy mają szansę znaleźć najbardziej odpowiadający im produkt zanim klikną reklamę.
https://support.google.com/adwords/answer/2454022?hl=pl

B. REKLAMA W SIECI REKLAMOWEJ GOOGLE

Umożliwia docieranie do użytkowników przeglądających witryny internetowe zgłoszone do sieci reklamowej Google. Reklamy mogą być w różny sposób dopasowane użytkowników.
https://support.google.com/adwords/answer/2404239?hl=pl

I. DOCIERANIE KONTEKSTOWE (oparte na tematyce strony)
Umożliwia wyświetlanie reklam powiązanych z tematyką witryny.
Polega ona na dopasowywaniu reklam do trafnych witryn z uwzględnieniem wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych lub tematów.

KIEROWANIE NA SŁOWA KLUCZOWE
Polega na umieszczeniu reklam na stronach dopasowanych do wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych.
https://support.google.com/adwords/answer/2404186?hl=pl

KIEROWANIE NA TEMATY
pozwala umieszczać reklamy na stronach bezpośrednio powiązanych z wybraną tematyką
https://support.google.com/adwords/answer/2497832?hl=pl
Lista tematów: https://developers.google.com/adwords/api/docs/appendix/verticals
Kody tematów po polsku: https://support.google.com/adwords/answer/156178

II. DOCIERANIE BEHAWIORALNE (oparte na zainteresowaniach)
Umożliwia wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań użytkowników.
Zainteresowania użytkowników przypisywane są na podstawie historii odwiedzanych przez nich stron, oglądanych filmów oraz innych kryteriów.

Zainteresowania
pozwala docierać do użytkowników na podstawie ich zainteresowań, takich jak sport czy podróże, nawet jeśli odwiedzają stronę w sieci reklamowej związaną z innym tematem
https://support.google.com/adwords/answer/2497941
Lista zainteresowań: https://developers.google.com/adwords/api/docs/appendix/in-market-categories

III. REMARKETING – t.zw. „reklama śledząca”
umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, i dostosowanie przekazu do ich indywidualnych zainteresowań.
Jak działa remarketing: https://support.google.com/adwords/answer/2454000?hl=pl
Google AdWords https://support.google.com/adwords/topic/3122874
Google Analytics: https://support.google.com/analytics/answer/2611268?hl=pl

REMARKETING DYNAMICZNY
Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Remarketing dynamiczny to krok dalej: pozwala wyświetlać użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, reklamy zawierające produkty i usługi, które tam oglądali.
https://support.google.com/adwords/answer/3124536

KIEROWANIE DEMOGRAFICZNE
umożliwia dotarcie w sieci reklamowej Google do osób, które przypuszczalnie należą do określonych kategorii demograficznych, np. płci lub przedziału wiekowego.
https://support.google.com/adwords/answer/answer.py?answer=2580383

KIEROWANIE GEOGRAFICZNE (kierowanie do klientów w wybranych lokalizacjach geograficznych) Umożliwia kierowanie do klientów w wybranych lokalizacjach geograficznych lub wyłączenie z kierowania wybranych lokalizacji.
https://support.google.com/adwords/answer/2453995?hl=pl

Odmianą jest
KIEROWANIE NA JĘZYK
umożliwia wybór języka, którym posługują się użytkownicy
https://support.google.com/adwords/answer/1722078?hl=pl

oraz
KIEROWANIE DO KLIENTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W POBLIŻU TWOJEJ FIRMY
umożliwia określenie promienia wokół lokalizacji firmy, aby reklamy wyświetlały się osobom znajdującym się w pobliżu konkretneego miejsca oraz ustawić dla tych potencjalnych klientów inne stawki.
https://support.google.com/adwords/answer/2914785?hl=pl

Planujesz skorzystanie z reklamy w Google? Zrób to z nami.

Dlaczego warto nam zaufać?

  1. Nasz specjalista zdał wymagane egzaminy, zademonstrował biegłość w dziedzinach niezbędnych do uzyskania kompetencji w zakresie programu Google AdWords i otrzymał tytuł kwalifikowanego specjalisty Google AdWords.
  2. Nasza firma jest Certyfikowanym Partnerem Google.
  3. Na start dostaniesz od nas kupon Google o wartości 600 zł.
  4. Mamy bardzo atrakcyjne ceny.

 

Przeczytaj poprzedni wpis:
Certyfikat Google Partner

CERTYFIKAT GOOGLE PARTNER Nasza firma zajmuje się przede wszystkim reklamą firm w wyszukiwarkach internetowych. Swój profesjonalizm potwierdziliśmy zdobywając status „Google Partner”....

Zamknij